Szanowni Członkowie
Działając na podstawie § 35 ust.1 uchwałą nr 15/2015 z dnia 24 marca 2015 roku Zarząd postanowił zwołać w niżej podanych terminach Walne Zgromadzenie Członków z podziałem na 7 części w oparciu o postanowienia § 32 ust.2 i 3 Statutu i uchwałę Nr 28/2008 z dnia 05.12.2008 Rady Nadzorczej w sprawie ustalenia zasad zaliczania członków do poszczególnych części Walnego Zgromadzenia.
Ustalono następujące terminy i miejsca obrad dla poszczególnych części Walnego Zgromadzenia:
I. 5 maja 2015 roku godzina 18,00 - w sali UG Banie ul. Skośna 6
Osiedla Banie, członkowie z budynków przy ul. Różana nr 1-1B i Jagiellońska nr 1-1B.
II. 7 maja 2015 roku, godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.
Osiedle Górny Taras w Gryfinie, członkowie z budynków przy ul. Adama Asnyka nr 17 - 31, nr 33 - 39, nr 41 - 47, nr 49 - 55, ul. Zygmunta Krasińskiego nr 13 -27, ul. 11 Listopada nr 2 - 6, nr 8 -16, nr 16ABC, nr 18 - 28, nr 30 - 42, nr 64 - 64b, nr 66 - 68, nr 70, nr 72a, nr 72 - 80, nr 82 - 88 w Gryfinie oraz członkowie posiadający prawo do garaży przy ul. Konopnickiej.
III. 12 maja 2015 roku godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.
Osiedle Górny Taras w Gryfinie, członkowie z budynków przy ul. Zygmunta Krasińskiego nr 33 - 39, nr 41 – 55, nr 57 - 65, nr 67 – 71, nr 97 – 105, nr 107– 109, nr 113 – 119, nr 121 – 129, nr 131 – 135; ul. 11 Listopada nr 100 - 108, nr 110 –112; ul. Jarosława Iwaszkiewicza nr 1 – 7 oraz pawilonu handlowo-usługowego w Gryfinie ul. Konopnicka nr 14- 16e.
IV. 14 maja 2015 roku godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.
Osiedle Górny Taras w Gryfinie, członkowie z budynków przy ul. Zygmunta Krasińskiego nr 68 - 80, nr 137 - 141, nr 143 - 151; ul. Jarosława Iwaszkiewicza nr 2 - 10, nr 12 - 16, nr 18 - 28, nr 30 - 40, nr 44 - 54, nr 56 - 66, nr 9 – 13.
V. 19 maja 2015 roku godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.Osiedle Stare Miasto w Gryfinie, członkowie z budynków przy ul. Energetyków nr 2–8, nr 16-26, nr 28-38; ul. Piastów nr 6 -14c, nr 7 - 9A, ul. 1 Maja nr 26 - 30; ul. Tadeusza Kościuszki nr 4 – 10 ul. Kościelna nr 5 - 11, ul. Bałtycka nr 2 - 8, nr 10 –1 6, ul. ul. Bolesława Chrobrego nr 1 – 3.
VI. 21 maja 2015 roku godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.
Osiedle Stare Miasto w Gryfinie, członkowie z budynków. ul. Słowiańska nr 3 i 4, 1 Maja nr 9, ul. Flisacza nr 1 - 15, nr 17 - 25, nr 29-35, nr 35A,B,C,D; ul. Szczecińska nr 6.
VII. 26 maja 2015 roku godzina 17,00 - w sali obrad UMiG w Gryfinie przy ul. 1 Maja nr 16.
Osiedle Stare Miasto w Gryfinie, członkowie z budynków przy ul. Bolesława Chrobrego nr 4, nr 6, nr 30 - 38; ul. Niepodległości nr 3 – 9 + garaże; ul. Niepodległości nr 22, nr 22A,B,C,D,E i nr 24; ul. Parkowa nr 3a, Mieszka I nr 2 - 20, nr 40 – 42, ul. Łużycka nr 57 – 59, nr 69 – 71 oraz członkowie należący do grupy członków oczekujących i członkowie nie posiadający tytułów prawnych do lokalu w Spółdzielni.
Zarząd przedkłada Walnemu Zgromadzeniu następujący porządek obrad wynikający z postanowień §34 pkt.2, 3, 4, 7 Statutu Spółdzielni.
1. Otwarcie obrad.
2. Wybór Prezydium na każdej z części Walnego Zgromadzenia:
a). Przewodniczącego
b). Sekretarza
c). Asesora
3. Wybór komisji
a). Mandatowo-skrutacyjnej (3 - 5 osób)
b). Wniosków (3 osoby)
4. Sprawozdanie Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej w przedmiocie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia.
5. Podanie do wiadomości ostatecznego porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
6. Rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności za 2014 rok.
7. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2014 rok.
8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta z wyników badania sprawozdania finansowego za 2014 rok.
9. Rozpatrzenie wniosków polustracyjnych wynikających z protokołu lustracji ustawowej działalności Spółdzielni obejmującej okres od 01.01.2011 do 31.12.2013 roku.
10. Informacje Zarządu:
1). O sposobie wykonania wyroku Sądu Okręgowego z dnia 27.02.2012 roku stwierdzającego nieważność uchwały nr 7/WZ/2009 Walnego Zgromadzenia z 2009 roku w sprawie podziału zysku netto z pozostałej działalności gospodarczej za 2007 i 2008 rok.
2). O sposobie realizacji uchwał Walnego Zgromadzenia z 2014 roku.
3). O sposobie realizacji wniosków członków Spółdzielni zgłoszonych do Komisji Wniosków, na niektórych częściach Walnego Zgromadzenia w roku 2014.
11. Sprawozdanie Rady Nadzorczej z wyników kontroli działalności Spółdzielni i oceny sprawozdania finansowego za 2014 rok wraz z wnioskami dotyczącymi zatwierdzenia sprawozdań Zarządu i udzielenia absolutorium.
12. Podjęcie uchwał:
1) uchwała nr 1/WZ/2015
w sprawie przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2014 rok.
2) uchwała nr 2/WZ/2015
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2014 rok.
3) uchwała nr 3/WZ/2015
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2014 rok.
4) uchwała nr 4/WZ/2015
w sprawie podziału zysku netto z działalności gospodarczej Spółdzielni za 2014 rok.
5) uchwała nr 5/WZ/2015
w sprawie przeznaczenia zysku netto za lata 2007, 2008.
6) uchwała nr 6/WZ/2015
w sprawie oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką Spółdzielnia może zaciągnąć w latach 2015/2016.
7) uchwała nr 7/WZ/2015
w sprawie udzielenia absolutorium za okres od 01.01.2014 do 31.12.2014 roku Bogdanowi Jackowi Wardzie prezesowi Zarządu.
8) uchwała nr 8/WZ/2015
w sprawie udzielenia absolutorium za okres od 01.01.2014 do 31.12.2014 roku Danucie Wawrzyniak zastępcy prezesa ds. techniczno– eksploatacyjnych.
9) uchwała nr 9/WZ/2015
w sprawie udzielenia absolutorium za okres od 01.01.2014 do 31.12.2014 roku Danucie Boczek zastępcy prezesa ds. finansowych.
10) uchwała nr 10/WZ/2015
w sprawie wniosków wynikających z protokołu polustracyjnego działalności Spółdzielni obejmującego okres od 01.01.2011 do 31.12.2013 roku.
13. Odczytanie protokołu Komisji Wniosków.
14. Odczytanie protokołu Komisji Mandatowo – Skrutacyjnych z wyników głosowania w sprawie podjęcia uchwał.
15. Odczytanie protokołu przez Komisję Mandatowo – Skrutacyjną VII części Walnego Zgromadzenia z ustalenia ogólnego stanu liczbowego obecności członków na obradach Walnego Zgromadzenia odbywającego się w dniach od 5 do 26 maja 2015 roku.
16. Odczytanie protokołu przez Komisję Mandatowo – Skrutacyjną VII części Walnego Zgromadzenia z ogólnego wyniku głosowania Walnego Zgromadzenia w sprawie podjęcia uchwał.
17. Zamknięcie obrad Walnego Zgromadzenia.
INFORMACJE
- Statut Spółdzielni i Regulamin obrad Walnego Zgromadzenia, sprawozdania Zarządu, w tym sprawozdanie finansowe z Opinią i Raportem biegłego rewidenta, sprawozdania Rady Nadzorczej, informacje i projekty uchwał, oraz inne materiały, które będą przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia będą wyłożone do wglądu członków w dziale członkowskim pokój nr 5 w siedzibie Spółdzielni w Gryfinie przy ul. Piastów 9b od dnia 14 kwietnia 2015 roku, w godzinach pracy biura. Ponadto sprawozdania Rady i Zarządu oraz Opinia biegłego rewidenta z badania sprawozdania finansowego są zamieszczone na stronie internetowej Spółdzielni www.smregalica.plw zakładce „dla członków”
- Członek Spółdzielni ma prawo do zapoznania się z tymi dokumentami.
POUCZENIE
- Każdy z członków Spółdzielni może uczestniczyć tylko w jednej, właściwej dla niego części Walnego Zgromadzenia, zgodnie z wyżej podanym podziałem.
- Członkowie posiadający prawo do kilku lokali położonych w budynkach zaliczonych do różnych części Walnego Zgromadzenia winni w terminie do dnia 30 kwietnia 2015 roku złożyć oświadczenie w dziale członkowskim Spółdzielni, w której części Walnego Zgromadzenia będą uczestniczyć.
UWAGA
Zgodnie z § 36 ust.1 statutu zawiadomienie o zwołaniu Walnego Zgromadzenia powinno być wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni, tablicach ogłoszeń w budynkach Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
W związku z powyższym o zwołaniu Walnego Zgromadzenia nie będą wysyłane imienne zawiadomienia do członków Spółdzielni.
Zarząd Spółdzielni
zastępca prezesa zastępca prezesa prezes Zarządu
ds. finansowych ds. techniczno-eksploatacyjnych dr inż. Bogdan Jacek Warda
mgr Danuta Boczek mgr Danuta Wawrzyniak